четвер, 22 вересня 2022 р.

для Саші К-ко (22.09.2022)

                         РОЗРОБКА ВПРАВ ДЛЯ ДОМАШНІХ ЗАНЯТЬ

для Саші К-ко (22.09.2022)

 

 1.Покажи, де у тебе РОТ, ЗУБИ, ГУБИ, ЯЗИК. Показати скільки (1 чи 2) у тебе цих частин тіла. Вправу виконувати перед дзеркалом.

 

2. Вправа на активізацію мовлення «Спробуй повтори!»

Показати та повторити       РУКА -РУКИ,  НОГА – НОГИ.

                                                      

                                            
                                                                                                              

                                                  
      
         

 

3.Для розвитку дрібної моторики, розуміння мовлення та активізації  мовленнєвої активності. Виконувати дії , намагатися повторювати окремі слова. Прослухати потішку СОРОКА-ВОРОНА  (до 3.10 хвилини) Спробувати розказати, називаючи окремі слова (дала)



https://www.youtube.com/watch?v=uQqkLzDG2jU

 

4Вправи для подолання гіперсалівації (багато слини):

імітація ковтання, жування і позіхання з закинутою головою (рекомендовано проводити з закритим ротом).

Необхідно досить широко відкрити рот і в такому положенні утримувати протягом 5 секунд. Потім закрити рот. Під час виконання вправ язик повинен спокійно лежати на дні ротової порожнини.

*Необхідно нагадувати про те, що треба проковтнути слини.

*. У дитини з діагнозом дизартрія дуже часто рот відкритий. Тому ії вчать тримати рот закритим, якщо вона не розмовляє і не приймає їжу.

*Важливо навчити дитину з гіперсалівацією диференціювати відчуття сухого і мокрого підборіддя.

* На занятті при роботі з дитиною з діагнозом дизартрія спеціально робить паузи, щоб дитина могла проковтнути слину.

ТИ сьогодні молодець,

на сьогодні все - кінець!     

Немає коментарів:

Дописати коментар

Єгора Д., Наталії Ш., Кирила К., Артема Н., Марії К. (15.12.22)

    Р ОЗРОБКА ВПРАВ ДЛЯ ДОМАШНІХ ЗАНЯТЬ для Єгора Д., Наталії Ш.,  Кирила К., Артема Н., Марії К.    (15.12.22 ) 1.Вибрати 5 артикуляційних ...