РОЗРОБКА ВПРАВ ДЛЯ ДОМАШНІХ ЗАНЯТЬ
для Саші К-ко (15.09.2022)
1.Ігра на формування навички дотримання черговності (на її основі формується вміння вести діалог); ігри з м'ячиками (бусинами або кубиками…) – викладати на тарілку по черзі ( побудова башти з кубиків):
«Твій м'яч, мій м'яч, твій м'яч, мій м'яч».
2.Повторити слово: м'я-чі.
відстукаючи ритм( склади) рукою по столу.
3. Для розвитку дрібної моторики, розуміння мовлення та активізації мовлннєвої активності. Виконувати дії , намагатися повторювати окремі слова.
Логопед пропонує дитині доказати віршик і одночасно виконати руху.
Дощик, дощик ...( вказівним пальцем постукати по столу).
Прослухати пісеньку про дощик
https://www.youtube.com/watch?v=NDGFCwU8sKs
або
https://www.pinterest.com/pin/749356825483050241/
4. Вправи для подолання гіперсалівації (багато слини):
імітація ковтання, жування і позіхання з закинутою головою (рекомендовано проводити з закритим ротом).
Необхідно досить широко відкрити рот і в такому положенні утримувати протягом 5 секунд. Потім закрити рот. Під час виконання вправ язик повинен спокійно лежати на дні ротової порожнини.
*Необхідно нагадувати про те, що треба проковтнути слини.
*. У дитини з діагнозом дизартрія дуже часто рот відкритий. Тому ії вчать тримати рот закритим, якщо вона не розмовляє і не приймає їжу.
*Важливо навчити дитину з гіперсалівацією диференціювати відчуття сухого і мокрого підборіддя.
* На занятті при роботі з дитиною з діагнозом дизартрія спеціально робить паузи, щоб дитина могла проковтнути слину.
ТИ сьогодні молодець,
на сьогодні все - кінець!
Немає коментарів:
Дописати коментар