вівторок, 20 вересня 2022 р.

для Саші К-ко (20.09.2022)

 

                  РОЗРОБКА ВПРАВ ДЛЯ ДОМАШНІХ ЗАНЯТЬ

для Саші К-ко (20.09.2022)

 

1.      Зав’яжіть дитині очі і почніть доторкатися до різних частин тілаДитина повинна зрозуміти, і назвати місце, куди ви торкаєтесь. Намагатися повторити слова:  РУКА, НОГА, ГОЛОВА, ВУХО, ОКО, РОТ.


2.Намагатися повторити слова РУКА, НОГА.


 3. Для розвитку дрібної моторики, розуміння мовлення та активізації  мовленнєвої активності. Виконувати дії, намагатися повторювати окремі слова.

Логопед пропонує прослухати віршик і одночасно виконати рухи.
Дощик, дощик ...( вказівним пальцем постукати по столу).
 під пісеньку про дощик

https://www.pinterest.com/pin/749356825483050241/

4Вправи для подолання гіперсалівації (багато слини):

імітація ковтання, жування і позіхання з закинутою головою (рекомендовано проводити з закритим ротом).

Необхідно досить широко відкрити рот і в такому положенні утримувати протягом 5 секунд. Потім закрити рот. Під час виконання вправ язик повинен спокійно лежати на дні ротової порожнини.

 

*Необхідно нагадувати про те, що треба проковтнути слини.

*. У дитини з діагнозом дизартрія дуже часто рот відкритий. Тому ії вчать тримати рот закритим, якщо вона не розмовляє і не приймає їжу.

*Важливо навчити дитину з гіперсалівацією диференціювати відчуття сухого і мокрого підборіддя.

* На занятті при роботі з дитиною з діагнозом дизартрія спеціально робить паузи, щоб дитина могла проковтнути слину.

ТИ сьогодні молодець,

на сьогодні все - кінець!     

Немає коментарів:

Дописати коментар

Єгора Д., Наталії Ш., Кирила К., Артема Н., Марії К. (15.12.22)

    Р ОЗРОБКА ВПРАВ ДЛЯ ДОМАШНІХ ЗАНЯТЬ для Єгора Д., Наталії Ш.,  Кирила К., Артема Н., Марії К.    (15.12.22 ) 1.Вибрати 5 артикуляційних ...