РОЗРОБКА ВПРАВ ДЛЯ ДОМАШНІХ ЗАНЯТЬ
для Олександра У. (13.09.2022)
Завдання виконувати з врахуванням працездатності дитини, можна виконувати по частинам, наскільки утримується інтерес.
Вибрати 5 артикуляційних вправ, які добре виходять, виконувати їх, додаючи поступово нові вправи, починаючи рахунок з 3-5.
АРТИКУЛЯЦІЙНІ ВПРАВИ ДЛЯ ГУБ
1. вправа «Каченя, або Усмішка»: випнути губи вперед, розтягнуті, неначе в посмішці, чітко артикулюючи губами звук [і]. Рахунок: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10.
2. вправа «Хоботок, або Трубочка»: Випнути трубочкою напружені й зімкнені губи. чітко артикулюючи губами звук [у]. утримувати під рахунок: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10, а потім розслабити їх у легкій посмішці.
3. вправа «Хоботок - Жабка»: чергувати вправи «Хоботок» і «Жабка», чітко артикулюючи губами звуки [у] – [і].
4. вправа «Гребінець»: нижніми зубками «розчесати» верхню губу, а потім верхніми зубками – нижню. Рахунок: 1-2.
5. вправа «Полоскання» імітувати полоскання зубів, при цьому губи не повинні випинатися. Рахунок: 1-2.
6. вправа «Кролик»: підняти верхню губу, оголивши вершні зуби. Рахунок: 1-2.
7. вправа «Мавпеня»: випнути назовні нижню губу так, щоб оголилися зуби. Рахунок: 1-2.
8. вправа «Парканчик»: зімкнути верхні і нижні зуби, посміхнутися, повністю оголивши їх. Рахунок: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10.
9. вправа «Повітряна кулька»: «надути» повітрям щоки, потім втягнути їх між щелепами. Рахунок: 1-2.
10. вправа «Собачка»: стулити щелепи, випнути губи «хоботком» і прицмокувати, зліплюючи та розліплюючи губи. Рахунок: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10.
11. вправа «Зупини конячку»: вимовляти звукосполучення «пррр», вібруючи губами.
12. вправа «Ласунчик»: імітувати губами зривання ягідок з куща.
13. вправа «Хустинка»: узяти хустинку губами і рухати ними вправо-вліво, неначе помахуючи. Рахунок: 1-2.
14. вправа «Олівець»: узяти губами олівець, потримати його. Рахунок: 1-2-3-4-5.
2.Розвиток дихання:
3.Для розвитку фонематичного сприймання, дрібної моторики. ВДИХ, ВИДИХ- намагатися повторювати окремі слова: ХЛОП. Якщо добре виходе -виконувати дії, змінювати сили оплесків тихіше - гучніше.
4.Повторити артикуляцію звука І
5. Голосові вправи, слідкувати за артикуляцією звуків.
Проспівування (на велику крапку -артикуляція зв А, на маленьку крапку - артикуляція зв У, риска - артикуляція зв І)
звуку «І»
2х звуків АУ, ІА, ІУ
6.На що схожа буква І?
7. Надрукуй на клавіатурі або напиши букву І.
8. Скласти речення з 2х слів за картинкою.
Ти супер,
ти молодец!
Немає коментарів:
Дописати коментар