вівторок, 13 вересня 2022 р.

для Олександра У. (13.09.2022)

                                  РОЗРОБКА ВПРАВ ДЛЯ ДОМАШНІХ ЗАНЯТЬ

для  Олександра У. (13.09.2022)

Завдання виконувати з врахуванням працездатності дитини, можна виконувати по частинам, наскільки утримується інтерес.

Вибрати 5 артикуляційних вправ, які добре виходять, виконувати їх, додаючи поступово нові вправи, починаючи рахунок з 3-5.

АРТИКУЛЯЦІЙНІ ВПРАВИ ДЛЯ ГУБ

1.     вправа «Каченя, або Усмішка»: випнути губи вперед, розтягнуті, неначе в посмішці, чітко артикулюючи губами звук [і]. Рахунок: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10.

2.     вправа «Хоботок, або Трубочка»: Випнути трубочкою напружені й зімкнені губи. чітко артикулюючи губами звук [у]. утримувати під рахунок: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10, а потім розслабити їх у легкій посмішці.

3.     вправа «Хоботок - Жабка»: чергувати вправи «Хоботок» і «Жабка», чітко артикулюючи губами звуки [у] – [і].

4.     вправа «Гребінець»: нижніми зубками «розчесати» верхню губу, а потім верхніми зубками – нижню. Рахунок: 1-2.

5.     вправа «Полоскання» імітувати полоскання зубів, при цьому губи не повинні випинатися. Рахунок: 1-2.

6.     вправа «Кролик»: підняти верхню губу, оголивши вершні зуби. Рахунок: 1-2.

7.     вправа «Мавпеня»: випнути назовні нижню губу так, щоб оголилися зуби. Рахунок: 1-2.

8.     вправа «Парканчик»: зімкнути верхні і нижні зуби, посміхнутися, повністю оголивши їх. Рахунок: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10.

9.     вправа «Повітряна кулька»: «надути» повітрям щоки, потім втягнути їх між щелепами. Рахунок: 1-2.

10. вправа «Собачка»: стулити щелепи, випнути губи «хоботком» і прицмокувати, зліплюючи та розліплюючи губи. Рахунок: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10.

11. вправа «Зупини конячку»: вимовляти звукосполучення «пррр», вібруючи губами.

12. вправа «Ласунчик»: імітувати губами зривання ягідок з куща.

13. вправа «Хустинка»: узяти хустинку губами і рухати ними вправо-вліво, неначе помахуючи. Рахунок: 1-2.

14. вправа «Олівець»: узяти губами олівець, потримати його. Рахунок: 1-2-3-4-5.

2.Розвиток дихання:

3.Для розвитку фонематичного сприймання, дрібної моторики. ВДИХ, ВИДИХ- намагатися повторювати окремі слова: ХЛОП.  Якщо добре виходе -виконувати дії, змінювати сили оплесків тихіше - гучніше.

 

        4.Повторити артикуляцію звука І

 


5. Голосові вправи, слідкувати за артикуляцією звуків.

Проспівування (на велику крапку -артикуляція зв А, на маленьку крапку - артикуляція зв У, риска - артикуляція зв І)

            звуку «І»

                     2х звуків       АУ,       ІА,       ІУ




6.На що схожа буква І?

 

7. Надрукуй на клавіатурі або напиши букву І.

8. Скласти речення з 2х слів за картинкою. 

                              

 Ти супер,

 ти молодец!


Немає коментарів:

Дописати коментар

Єгора Д., Наталії Ш., Кирила К., Артема Н., Марії К. (15.12.22)

    Р ОЗРОБКА ВПРАВ ДЛЯ ДОМАШНІХ ЗАНЯТЬ для Єгора Д., Наталії Ш.,  Кирила К., Артема Н., Марії К.    (15.12.22 ) 1.Вибрати 5 артикуляційних ...